Kommentare: 34
  • #34

    Barbara Kipfer (Dienstag, 11 April 2017 20:39)

    Liebi ländler.ch Manne

    Äs isch ume ganz ä schöne Nami gsi ir Schouchäsi. Nomau ganz, ganz härzleche Dank!!! I chume aube sehr gärn mit Öich! :-) Häbet ä gueti Zyt
    u bis gli...

    Liebe Gruess
    Barbara

  • #33

    Peter Schenk (Freitag, 25 November 2016 13:54)

    E Super - CD heit dir da häre gleit!
    Härzlechi Gratulation zu däm nöie Wärk.

  • #32

    Guldimann eric (Montag, 21 November 2016 16:22)

    Herzlichen Dsnk nochmals fürEuren grossen Einsatz anlässlich unseres Geburtstagsfestes vom 12.11.2016 auf Waldhäusern. Eure Musik war sensationell.

  • #31

    Aeberhardt Michael (Sonntag, 20 November 2016 18:22)

    äs riese Komplimänt für die nöii CD, das isch Musig, das isch Heimat!!!

  • #30

    Barbara Kipfer (Dienstag, 11 Oktober 2016 22:35)

    Liebs Schwyzerörgeliquartett Ländler.ch

    Härzleche Dank für dä hütig, schön Nami ir Schouchäsi. Äs het gfägt mit Öich, d'Stimmig u d'Musig si super gsi!!! :-) Bi gspannt uf CD u fröie mi druf.
    Merci viu, viu mau für aus!!! Bis gli....

    Ä liebe Gruess
    Barbara

  • #29

    Barbara Kipfer (Donnerstag, 04 Februar 2016 21:01)

    Bitte, das isch gärn gscheh!!! Ha das sehr gärn, u mit viu Fröid gmacht für Öich. :-)

  • #28

    Madeleine Vogt (Donnerstag, 04 Februar 2016 12:58)

    Danke für dä gmüetlich u schön Nomitag i der Schouchäsi Affoutere. I has sehr gnosse. Überigens die Föteli uf der Homepage si super. Witerhin viu Erfoug, flinki Finger u blibet wie Dir sit! :-)

  • #27

    Barbara Kipfer (Dienstag, 02 Februar 2016 20:43)

    Liebi ländler.ch Manne :-)

    Äs isch ä wunderschöne Namitag gsi Hüt ir Schouchäsi. Danke viu, viu mau!!!
    Isch sooooooo genial gsi, mit soviu Lüt u Öjer schöne Musig!
    Bis gli ume mau.

    Äs liebs Grüessli
    Barbara

  • #26

    Fuhrer Christine (Sonntag, 03 Januar 2016 15:14)

    Das isch geng ume e guete Start i ds nöie Jahr, mit Öich u Öier schöne Musig am 2.1. i dr Waudhüsere. I gniesse di gmüetlechi Zyt geng sehr!
    Übrigens, öier "nöie" Föteli uf dr Homepage mache sech sehr guet!

  • #25

    Emil Boschung (Montag, 10 August 2015 14:49)

    Danke euch Ländler. Dir heit super gspeüt am Schwarzseefest .
    Gruess a ali Emil.

  • #24

    Nelly Flückiger (Sonntag, 24 Mai 2015 19:32)

    War am Freitagabend im Coop Restaurant Langnau.
    Ihr habt wunderschöne Musik gespielt. War sehr begeistert!
    Liebe Grüsse Nelly Flückiger

  • #23

    Widmer Walter (Sonntag, 26 April 2015 23:29)

    Hey Giele,
    Dir heit de am Frytig a der BEA e uverschämti Visitecharte abgäh.
    Merci viu viu mau. Dir chömet no gross use.
    Gruess vom Wale.

  • #22

    Jägerchörli Niedersimmental (Sonntag, 23 November 2014 20:24)

    Sälü zäme
    Mir luege uf enes erfolgrichs Konzärt u Singspiel zrügg. Für öii schöni Musig wo bi üsne Gescht sehr guet isch aacho, bedanke mir üs no inisch ganz härzlich. Es isch e wunderbare Abe gsi. Mir wünsche öich witerhin viu Spass bim musige.
    Es liebs Grüessli
    Küsu

    .

  • #21

    Jodlerfründe Schwarzwasser (Sonntag, 09 März 2014 09:45)

    Hei ländler.CH
    Mir wette euch uf däm Wäg no einisch MERCI säge für öii Musig bi üs am Konzärt und Theater vom 8.3.2014 ds Milke.
    Dir sit dr Hammer und dä Lüt hets mega gfaue!!!!! Blitz wüescht Jungs!!!!!!!

  • #20

    Ursula (Sonntag, 20 Oktober 2013 22:22)

    Heyyyy ihr Lieben, ich amüsiere mich gerade gewaltig an der herzigen Foto us aute Zyte :-))
    Hat es noch mehr so spannende Bildli? würde gerne noch mehr sehen?? Und gerne möchte ich euch wieder Mal hören, bestimmt schaff ich es wieder Mal.
    herzliche Grüsse
    Ursi

  • #19

    Schöni Christoph (Sonntag, 06 Oktober 2013 19:56)

    Freue mi, wenn ig Euch gli einisch cha cho lose!
    Die Heimsite isch super.
    Hopp dr Bäse!
    MFG Christoph der Schreiner

  • #18

    Sandra und Chrigel (Mittwoch, 28 August 2013 13:05)

    Merci nu eis fir eui göti Musig a isem Hochziitsfeschd, es isch super gsi mit euch :-)

  • #17

    Silvia (Sonntag, 25 August 2013 20:31)

    Dankä vil mal fir eui abwäxligsrichi Musig. isch zfridä gsih.
    Gröös vudä Oberhasler

  • #16

    Little Michel (Sonntag, 30 Juni 2013 23:51)

    Hye Ueli & Res
    Es het mich richtig gfreut mit euch zäme spile ;-)
    Grüessli
    Michi

  • #15

    Ursula Kofmel (Samstag, 04 Mai 2013 07:56)

    Guten Morgen ihr lieben alle, ihr habt den Abend gestern im Ferrenberg sehr schön bereichert.
    Und.... jetzt sitze ich sogar noch mit Hansjürg und Res auf dem Ofenbänkli in eurem Fotoalbum.:-)Das geht ja vielleicht zackig Bänz, mit den Fotos aufschalten. Macht weiter so schöne Örgelimusik ob zu dritt oder mit Unterstützung. Neben all den spannenden besonderen Stilrichtungen war euer traditioneller Stil die passende und wohltuende Ergänzung und Abwechslung. Ich komme wieder !
    Herzlich Ursula

  • #14

    marti fritz (Montag, 29 April 2013 19:24)

    dir machet gueti Musig, het mer gfaue am Samschti ir Neumühli

  • #13

    thomas aeschbacher (Mittwoch, 03 April 2013 14:15)

    bonjour!
    freuemi ufe ferrenberg mit euch!

    bis glii & lg

    aeschbi

  • #12

    Ursula Kofmel (Mittwoch, 30 Januar 2013 21:09)

    Oh!!! welche Überraschung:-) diesmal in blau und gelb!Super!
    Gefällt mir gerade sehr.
    Herzliche Grüsse Ursula

  • #11

    Pesche Burkhalter (Sonntag, 20 Januar 2013 13:09)

    Hallo zäme. Isch ächt super gsi dä Uftritt mit öich im Eggiwil, het mir extrem gfaue!Gmüetlich, Lustig u zfride, schön so Musig z mache! Merci viu mou!Het mi sehr gfröit! Cool gsi!!!
    Gruess Pesche

  • #10

    Elisabeth Kropf (Mittwoch, 02 Januar 2013 23:22)

    Schaad, hani hinech nid chönne drbii si. Ha di gmüetleche Stunde vermisst, wo mir jedes Jahr am 2. Jäner hei gha. So cool, fahret dir 3 witers!!! Wünsche öich viu Spass u tolli Uftritte. Ps: üse Link chiem o guet bi öine Rächts :-)
    Ganz e liebe Gruess, Lisu

  • #9

    Tabea (Mittwoch, 02 Januar 2013 22:02)

    Danke für dä musikalisch Abe. Äs isch ä Gnuss gsi öich bim Spiele zue ds lose, i bi sicher mir gseh üs wieder:-) I wünsche öich viu Fröid und Erfoug mit Ländler.ch
    Tabea

  • #8

    Ursula Kofmel (Mittwoch, 02 Januar 2013 20:39)

    Welch beglückender Sonntag für mein Örgeliherz! Das war es heute in Waldhäusern!Ich habe es soooo genossen eurer Musik zu lauschen und mit euch allen zu Fachsimpeln! Ich habe eure Spielfreude gefühlt und eure kameradschaftliche Haltung zueinander. Jeder hat seine Vorlieben und jeder hat seinen Platz. Das abwechslungsreiche Programm ist eine Freude und ein Genuss.Ich hätte noch lange zuhören mögen und bin sicher, dass der Abend noch ein grosser Erfolg wurde:-) ...... ich komme wieder... weiter so, wir brauchen in der Örgeliszene solche Musik. Und noch was: die alten Hinterländerörgeli und das Örgeli von Beat Mader habt ihr sogar geehrt und gekonnt darauf gespielt ,sie klingen immer noch wunderschön. Herzlichst bis gly Ursula

  • #7

    Lorenz Hehlen (Samstag, 29 Dezember 2012 22:42)

    Hei dir langjährige Wäggfährte!!! Cooli Sach das mit dere Peitsch! U no viel cooler des witergeit! Freue mi Gascht d'si uf dr Moosegg. Bis denn, nume ds Beschte, dr Löru PS: we dir no freie Platz heit i de rächte links de... eh ja... :-)

  • #6

    Kathrin Eicher (Freitag, 21 Dezember 2012 18:00)

    Mou, es het gnützt, dasi grad inisch e Monet nümm ha probiert öii homepage z'finge :-). Itz isch si da, schön! Bis gli inisch, Gruess, Kathrin

  • #5

    Ursula Kofmel (Donnerstag, 20 Dezember 2012 20:21)

    Genau, liebe Susanne ich bin einmal mehr mit dir einig:
    Bänz, du bist bescheiden, mir gefällt die Homepage auch und ich wünsche euch von ganzem Herzen viel Erfolg mit dem neuen Vorhaben und Neuanfang. Viele aufmerksame Zuhörer sollt ihr haben, die
    sich an euren musikalischen Fähigkeiten und an den Stücken die ihr ausgewählt habt freuen können. Sobald ich kann, werde ich euch besuchen und freue mich schon jetzt darauf.
    Bis gly Ursula

  • #4

    Susanne Oppliger (Donnerstag, 13 Dezember 2012 20:09)

    Oh, Bänz, du hesch de scho chli ungertribe, geschter...
    Eure HP sieht gluschtig aus und wenn ihr in der Waldhäuseren soooo lange spielt wie notiert, wer weiss, das gäbe gwüss ein Spaziergang mit CC. Wäre auch grad noch etwas Erinnerung, früher waren wir oft mit all den "halbwilden" Motorrad-Bekannten in der Waldhäusern.

  • #3

    Toni Steiner (Sonntag, 02 Dezember 2012 16:47)

    Gute Hompage, da stahlen einen 3 Mannen an , bis zum 2. Januar in der Waldhäusern

  • #2

    hu-messerli.ch (Sonntag, 25 November 2012 08:08)

    Clochards ade.......ländler.ch ole!!!!!
    Gratulation zu dr Homepage, gseht super us!
    Äs git se doch no..........he Jungs super, dass dir wider witerfahret!
    ländler.ch....geile Name!
    Ig wünsche euch viu Spass bi öiem Hobby u ganz vili Gaschis!
    Machets guet u mi gseht sech.......spätischtens im März 2014 in Milke bi de Jodlerfründe Schwarzwasser!
    Hansüelu Messerli
    PS: hie no e rächts (wo me bi Bedarf) chönnt verlinkse :-)

  • #1

    Pesche Burkhalter (Donnerstag, 22 November 2012 19:43)

    Hallo Ländler.ch
    Super!
    Wünsche Euch allen viel Glück, Freude beim Musizieren und viele schöne und Gemütliche Auftritte!

    Gruss Pesche